کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
ویولن

ویولن به دو روش سوزوکی و ل ویولن تدریس می‌شود.
در ابتدا تمرکز بر روی نحوه‌ی گرفتن ساز، آرشه‌کشی و توضیح راجع به ساختار ساز می‌باشد. بعد از اطمینان از رعایت صحیح موارد بالا، مباحث تئوری ابتدایی، نت‌خوانی، ریتم‌خوانی، به کارگیری دست چپ و درنهایت نواختن برخی قطعات کوتاه و ساده تدریس می‌شود. سپس متناسب با توانایی، علایق و سطح هنرجو، کتاب‌ها یا قطعات، انتخاب می‌شوند. علاوه‌بر موارد ذکر شده، تمریناتی برای تقویت شنیداری نیز انجام می‌شود.
در روش تدریس سوزوکی از رایج‌ترین متد‌های آموزش ویلن در سراسر جهان هست که بخصوص برای گروه سنی کودک و نوجوان می‌تواند کارآمد‌تر از سایر روش‌های آموزشی باشد. زیرا پایه و اساس آموزش این روش بر اساس سیستم یادگیری زبان مادری است که در آن همانطور که کودکان بدون رفتن به مدرسه و با شنیدن و تکرار کلمات، زبان مادری خود را به خوبی یاد می‌گیرند، می‌توانند موسیقی را نیز بر همین اساس و با تقویت فاکتور‌های شنیداری و حرکتی یاد بگیرند و اجرا کنند.
در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲. ۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه

اساتید ویولن

دانیال جورابچی، هدیه حبیبی مقدم

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

کلاس های تمرینی

در آموزشگاه آوا کلاس های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند)کلاس ها در هفته شامل دو جلسه  ۲۰ دقیقه ای توسط استاد و یک جلسه ۳۰ دقیقه ای توسط کمک مربی است.

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترسمفونیک) شرکت کنند.

مدرسه موسیقی

در این پروژه استثنایی، آموزش ویولن به دو شکل دو زبانه (انگلیسی-فارسی) و تک زبانه (فارسی) صورت می گیرد.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی