کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
کلارینت و ساکسوفون

خروجی فایل اصلاح شده


یک وجه مشترک و پایه در روش تدریس استاد در آموزش ساز‌های کلارینت و ساکسوفون برای هنرجو‌ها وجود دارد و آن در ابتدا ارتباط گرفتن هنرجو با ساز انتخابی‌اش است، شناختن ساز مورد نظر از جنبه‌های صوتی و فیزیکی و ساختار آن در اولویت است. تا حدودی شناخت بدن نوازنده و نقش و کاربردی که در نوازندگی هر ساز ایفا می‌کند. البته که نحوه‌ی آموزش آن برای سنین مختلف و میزان توانایی هنرجو متفاوت است.
همیشه آن چیزی که مهم بوده این است که هنرجو در هر سطحی که باشد بتواند ساز تحت آموزش را بنوازد، بشنود و از این کار لذت ببرد، یکی از اهداف مهم استاد در تدریس تقویت شنیداری هنرجو است، که ابتدا موسیقی بشنود، دایره‌ی شنیداری را گسترش دهد و درباره ساز خود تحقیق کند، چرا که ذهن آگاه‌تر و خلاق‌تر و گوش آشناتر به موسیقی‌های مختلف از هنرجو در آینده نوازنده‌ای توانمندتر و خوش ذوق خواهد ساخت.

روزهای برگزاری

سه شنبه

اساتید کلارینت و ساکسوفون

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترایرانی و خارجی) شرکت کنند.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی