کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
تار و سه تار

در کلاس‌های تار و سه تار، آموزش با توجه به منابع و متدهای مختلف و همینطور تاثیرپذیری و گیرایی خاص هر هنرجو صورت می‌گیرد و این تنوع کمک چشمگیری به ایجاد شوق و یادگیری هرچه بهتر هنرجویان می‌کند. مسیر آموزش از سطح ابتدایی تا پیشرفته و نهایت ردیف نوازی و تحلیل، جواب آواز و ردیف آوازی و شناخت شیوه‌های نوازندگی است. در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲.۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه

اساتید تار و سه تار

فرزاد حکیم رابط

کتاب‌های مورد استفاده

صد رنگ رنگ، صدویک پیش درآمد، ردیف موسیقی تار هنرستان جلد ۱ و ۲، تار و ترانه، دستور مقدماتی تار و سه تار، شناخت موسیقی دستگاهی ایران، خوشه چین، دلنوازان

نحوه برگزاری

  • هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می‌شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)
  • کلاس‌های تمرینی: در آموزشگاه آوا کلاس‌های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می‌شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند) این کلاس‌ها هفته‌ای یک جلسه به مدت ۳۰ دقیقه هستند و توسط کمک مربی برگزار می‌شوند.
  • دوره آنسامبل (گروه نوازی): هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می‌توانند در دوره‌های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکستر ایرانی) شرکت کنند.
همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی